Inside Sales Support

"Een combi van salesactiviteiten en binnendienstwerkzaamheden!"

Zoek jij een functie met diverse werkzaamheden?
Een combinatie van salesactiviteiten en binnendienstwerkzaamheden? Dan zoeken we jou!

De functie van Inside Sales Support bestaat op dit moment uit 1 dag werkzaamheden ter ondersteuning van de ‘new business sales’ en 3 dagen inside sales activiteiten. In de toekomst zal dit gaan verschuiven.

De werkzaamheden die bij de functie horen:

  • Actief contact leggen met bestaande of nieuwe klanten voor wie ons product of dienst interessant zou kunnen zijn.
  • Suspects adviseren in hun oriëntatiefase naar bijvoorbeeld digitalisering. Je geeft ze een handvat hoe ze zich verder kunnen verdiepen.
  • Vervolg geven aan eerdere contacten met prospects door contactmomenten in te plannen waarop je ze (opnieuw) bevraagt.
  • Ondersteuning bieden bij administratieve werkzaamheden zoals het opstellen van offertes.
  • Jezelf ontwikkelen, bijvoorbeeld naar (online) events gaan.
  • Het gestructureerd in kaart brengen van de markt en potentiële klanten.
  • Proactief benaderen van nieuwe klanten en leads opvolgen.
  • Ondersteuning van de accountmanagers in de buitendienst.

Disclaimer: je verkoopt bij ons niets! M.a.w. koude acquisitie is niet ons ding. We adviseren de maakindustrie en zoeken naar een optimale samenwerking met productiebedrijven. Als Inside Sales Support adviseer je de suspects en je geeft informatie over events, webinars, seminars, etc. Dat zijn bij ons de leads!

Wie wij zoeken:

  • Iemand met passie, werklust en vooral een gezellige collega met ambitie!
  • Je beschikt over een afgeronde mbo+ of hbo-opleiding (commercieel/administratief)

Echt waar, meer eisen hebben we niet! Bij ons kun je jezelf ontdekken, ontwikkelen en groeien. Jij neemt alleen een gezonde dosis werklust mee.

Wij bieden jou (naast deze gave functie):

  • Een dienstverband van 24 tot 32 uur. (Naar wens in te vullen)
  • Een goed salaris, afhankelijk van je werkervaring en opleiding.
  • 24 + 2 vakantiedagen, met de mogelijkheid meer vakantiesaldo te sparen.
  • Thuiswerken is gedeeltelijk mogelijk.
  • Reiskostenvergoeding en een zakelijke laptop.
  • Naast een goed salaris wordt het behalen van de doelstellingen beloond.
  • Een informeel team met 10 professionele en zeer gezellige collega’s.

Over AB

Bij ruim 500 bedrijven in uiteenlopende industriële branches hebben wij succesvolle implementaties uitgevoerd. Dat maakt ons dan ook:

  • de grootste Exact partner voor de industrie in Nederland;
    (winnaar Exact Partner van het Jaar Award 2021)
  • Wij staan er voor dat onze klanten hun bedrijfsprocessen beter organiseren én automatiseren;
  • Wij laten onze klanten excelleren!

Met meer dan 90 enthousiaste collega’s, verdeeld over vier vestigingen zijn wij in het hele land vertegenwoordigd. Naast hard werken is er ook ruimte voor plezier en ontspanning, work hard/play hard. Want met onze vitale en gelukkige medewerkers kunnen wij top kwaliteit leveren aan onze klanten. Hoe we dat doen? Plezier en eigenaarschap zijn centrale waarden bij AB. We geven veel aandacht aan (persoonlijke) ontwikkeling met bijvoorbeeld een mentor, groeigesprekken, opleiding, training, coaching en kennisdagen. Want net als onze klanten willen we continu verbeteren: elke dag nog beter!

Direct solliciteren!
Vragen? Neem contact op met Willemijn Dokter!
Willemijn Dokter
HR adviseur: "Heb jij stevige ambities? Wil jij onze klanten laten excelleren? Bij AB hebben we altijd een uitdagende functie voor je beschikbaar. Ook helpen we onze medewerkers graag écht verder. Hoe? Altijd blijven leren bij AB met de mogelijkheden voor ontwikkeling en opleidingsbudget."

Solliciteer nu bij AB!

Laat hieronder je gegevens achter en motiveer waarom jij een AB-er wilt worden.

  • CV
    Max. bestandsgrootte: 16 MB.
  • Motivatie
    Max. bestandsgrootte: 16 MB.