Support Specialist Exact Software

"Klanten helpen met complexe problemen, een uitdaging die jij niet uit de weg gaat!"

Deze vacature is op dit moment gesloten!

Wie ben jij, de Support Specialist?

De ideale Support Specialist is klantgericht en kan goed luisteren. Jij komt graag je bed uit om klanten te ondersteunen in het dagelijks gebruik van de Exact (en gerelateerde) applicaties. Jij bent analytisch en doortastend waardoor je snel tot de kern van een probleem komt. Je weet klanten gerust te stellen, communiceert helder en weet de verwachtingen te managen. Je neemt verantwoordelijkheid, toont eigenaarschap en houdt het overzicht. Je hebt kennis van ERP bedrijfssoftware, bij voorkeur Exact Software en Microsoft SQL, of je bent bereid dit te leren. Daarnaast vind je het leuk om samen met een team te werken aan een hoge klanttevredenheid!

De Supportafdeling

De supportafdeling is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten die problemen ervaren in het gebruik van de door AB geleverde applicaties. Daarnaast biedt de supportafdeling extra ondersteuning aan onze SLA klanten waarmee wij afspraken hebben gemaakt over o.a. responstijden en opvolging. Dagelijks zoekt de supportafdeling naar de juiste oplossingen voor de meest uiteenlopende vraagstukken. Met een goed luisterend oor en een servicegerichte insteek worden klanten snel weer op weg geholpen.

Wat kunnen wij bieden?

Wij bieden een uitdagende en afwisselende baan in een professionele werkomgeving met veel kennis en ervaring. Vaste werktijden en de mogelijkheid om zowel op kantoor als thuis te werken. Je ondersteunt MKB+ productiebedrijven die de mooiste producten van Nederlandse bodem maken. Tevens bieden wij:

  • Een marktconform salaris;
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, met de intentie om bij wederzijdse tevredenheid een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd aan te gaan;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: een winstdelingsregeling, premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Alle ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling;
  • Regelmatig leuke activiteiten met het team (etentjes en borrels) en onder leiding van onze personeelsvereniging, eens per twee/drie jaar een tripje naar het buitenland!
---