Support Specialist Exact Software
De ideale Support Specialist is klantgericht en kan goed luisteren. Jij komt graag je bed uit om klanten te ondersteunen in het dagelijks gebruik van de Exact (en gerelateerde) applicaties. Jij bent analytisch en doortastend waardoor je snel tot de kern van een probleem komt. Je weet klanten gerust te stellen, communiceert helder en weet de verwachtingen te managen. Je neemt verantwoordelijkheid, toont eigenaarschap en houdt het overzicht. Je hebt kennis van ERP bedrijfssoftware, bij voorkeur Exact Software en Microsoft SQL, of je bent bereid dit te leren. Daarnaast vind je het leuk om samen met een team te werken aan een hoge klanttevredenheid!
De supportafdeling is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten die problemen ervaren in het gebruik van de door AB geleverde applicaties. Daarnaast biedt de supportafdeling extra ondersteuning aan onze SLA klanten waarmee wij afspraken hebben gemaakt over o.a. responstijden en opvolging. Dagelijks zoekt de supportafdeling naar de juiste oplossingen voor de meest uiteenlopende vraagstukken. Met een goed luisterend oor en een servicegerichte insteek worden klanten snel weer op weg geholpen.
Wij bieden een uitdagende en afwisselende baan in een professionele werkomgeving met veel kennis en ervaring. Vaste werktijden en de mogelijkheid om zowel op kantoor als thuis te werken. Je ondersteunt MKB+ productiebedrijven die de mooiste producten van Nederlandse bodem maken. Tevens bieden wij:
Laat hieronder je gegevens achter en motiveer waarom jij een AB-er wilt worden.