Het eerste aanspreekpunt voor concrete oplossingen

Cutomer Succes Manager

Deze vacature is op dit moment gesloten!

Wat ga je doen?

Als Customer Success Manager speel je een cruciale rol in het optimaliseren van onze Service Level Agreements. Je bent de drijvende kracht achter het opstellen van SLA-contracten, het ondersteunen van onze accountmanagers bij commerciële vraagstukken, het bewaken van prestaties en het waarborgen van de klanttevredenheid. Onze klanten verwachten de allerbeste dienstverlening, en jij zorgt er samen met de servicecoördinator voor dat we aan die verwachtingen (blijven) voldoen. Maar nog liever dat we de verwachtingen overtreffen!

Bovendien ben jij de vertrouwde schakel in het onderhouden van klantrelaties bij het uitvoeren van periodieke evaluaties. In geval van discussies over de dienstverlening, ben jij het eerste aanspreekpunt om te komen tot concrete oplossingen. Je rapporteert aan de Manager Support & Beheer. Ook bezoek je periodiek onze SLA klanten. Daarnaast zijn wij benieuwd naar jouw ideeën over het uitbreiden van onze dienstverlening. Samen zetten we de standaard voor een uitmuntende dienstverlening en dito klantbeleving!

Wie ben jij?

Als zelfstandige, daadkrachtige professional met uitstekende communicatieve vaardigheden, breng je een schat aan ervaring met je mee die onze dienstverlening naar nieuwe hoogten zal tillen. Jouw rijke ervaring is opgebouwd in functies zoals Contractmanager, SLA-manager of Accountmanager.

Dankzij je nauwgezette werkwijze en oog voor detail behoud je altijd het overzicht. Enige juridische kennis of achtergrond is een waardevolle aanvulling. Je bent een analytisch denker en vindt moeiteloos je weg binnen de organisatie. Met stevigheid en behoud van goede relaties weet je krachtig te onderhandelen.

 

Wat hebben wij jou te bieden?

Wij bieden een uitdagende en zelfstandige baan voor 32-40 uur per week. Jouw standplaats is op ons kantoor in Den Bosch, Rotterdam of Deventer, afhankelijk van jouw woonplaats. Je komt bij bedrijven op locatie in de Nederlandse maak-, voeding- en procesindustrie die de mooiste producten van Nederlandse bodem maken.

Je gaat werken met gedreven en professionele collega’s binnen een informele werksfeer. We bieden een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een winstdelingsregeling, premievrij pensioen en leaseauto. Hybride werken is bij ons de norm, dus een gezonde werk-privé verhouding ga je bij ons vinden!

Meer weten?

Op de website werkenbijab.nl kun je meer informatie vinden zoals voorbeelden van projecten bij onze klanten. Voor vragen over de functie neem je contact op met Willemijn Dokter (HR Business Partner), 0615577276. Voldoe je aan bovenstaand profiel en wil jij AB komen versterken? Stuur dan je motivatie en cv naar werken@absc.nl. Een online assessment is onderdeel van de procedure.

---