Winnaar Exact Partner van het Jaar Award 2024

Meervoudig succes voor AB bij het Exact Partner van het Jaar Award gala!

.

AB heeft de Exact Partner van het Jaar Award 2024 gewonnen! Roland ten Broeke, directeur van AB, over het winnen van de award: “Toen wij afgelopen jaar voor de 3e keer in 6 jaar tijd de meest prestigieuze award van Exact in ontvangst mochten nemen, hadden wij niet verwacht ook dit keer met twee fantastische prijzen naar huis te gaan. Zowel de Marketing Award als de Exact Partner van het Jaar 2024 Award ging naar AB. Dat kan maar één ding betekenen en dat is dat we het als bedrijf en met de diverse teams ontzettend goed doen. Gaan we dan nu achteroverleunen? Dat zeker niet want wij willen nog steeds onszelf blijven verbeteren en innoveren, om onze klanten in de discrete en procesindustrie te helpen excelleren!”

Alle lof voor het fantastische team van AB – zonder hen was dit niet mogelijk geweest!

.

40 jaar expertise in optimaliseren en digitaliseren in de maakindustrie!
Rotterdam, 28 maart 2024 – Tijdens de 36e editie van het Exact Partner van het Jaar-event werden partners van Exact bekroond met felbegeerde awards. De uitreiking van in totaal zeven awards vond plaats in het prachtige Hulstkamp Gebouw in Rotterdam. Een gezellige avond met als thema ‘The Grand Ensemble!’ Als grote winnaar van de avond mocht AB de Exact Partner van het Jaar award van CEO Paul Ramakers in ontvangst nemen.

De Partner van het Jaar Award is de award voor de beste allrounder in het partnerkanaal van Exact. Omzet, omzetgroei, customer loyalty, new logo omzet en de verkoop van focus solutions zijn meegenomen in de berekeningen voor deze award. Lees hieronder het persbericht van Exact.

Paul Ramakers, CEO van Exact over AB: 
“AB is al jaren een specialist. Zij onderscheiden zich door duidelijke keuzes te maken in specifieke marktsegmenten en type klanten die goed bij hen passen. Door te blijven investeren in eigen productontwikkeling die complementair zijn aan het Exact portfolio. Maar ook door goed te luisteren naar de markt en het productportfolio te blijven ontwikkelen, blijven ze de concurrentie een stap voor. Dit resulteert in een ‘winning’ propositie voor de klant. En niet zonder succes! En alles uit zich in een mooie omzet groei waarin de focus op new business centraal staat. En tevens ook een lage outflow en loyaliteit van de klanten.”
.
Namens alle medewerkers van AB, bedankt voor deze prachtige award!
.

---